Bloggportalen statistik

torsdag 26 december 2019

Kuriosa i Kivik

Jag har haft min blogg ett antal år nu och ibland är jag ganska flitig med att skriva och ibland mindre flitig. Vintern inbjuder mer till att skriva små inlägg som avkoppling till mina mord.
Det är roligt när jag får belägg på att bloggen uppskattas och i en ny mätning såg jag att min blogg kommit med på en topplista över mest länkade bloggarna i Sverige.
På topp 10 placeringen hamnade jag på plats nummer 10, bland humaniora, livsåskådning, humor och vardagsbetraktelser på plats nummer 1.
Som lite kuriosa vill jag nämna att förutom i Sverige, så läses den i USA, Ryssland, Frankrike, Tyskland, Ukraina, Spanien, Danmark, Norge, England, Portugal, Finland, Uzbekistan, Indonesien och Uruguay. Det är väl tack vare Googles translate verktyg som den blivit populär i många andra länder.
Det är glädjande att se den snart passerar 100 000 som varit inne och läst något av mina inlägg. I snitt ett par hundra läsare om dagen, vilket är skapligt för en blogg som inte sysslar med mode, utseende och inredning.
Jättetrevligt är också när läsare kommenterar och har synpunkter på mina berättelser. Så kära läsare lämna gärna ett avtryck i form av en kommentar.

Önskar er en härlig fredag

Ó  Nils Mohlin 19-12-27




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar