Bloggportalen statistik

fredag 13 mars 2020

Jäklar i hoppet



Nu gott folk är jag snart i full gång igen. I dag har jag varit i Simrishamn, varit i vår Ica butik och handlat och en massa annat. På tisdag är det fem veckor, alltså återstår en vecka med restriktioner. Klarar mig bra med en krycka nu och snart ersätter jag den med en käpp. Efter tre månader skall allting fungera perfekt enligt expertisen. Jag känner mig jättenöjd redan nu, helt smärtbefriad, springer runt som jag inte kunnat på ett par år. Beter mig ungefär som en nyutsläppt kalv på grönbete.
Nu väntar arbete, skriva, måla, snickra och promenader med kompisen Don Felipe. Och i juni kör vi till Spanien om dom fått rätt på det jäkla Corona viruset.
Härliga tider!

Ó  Nils Mohlin 2003-03-13


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar