Bloggportalen statistik

fredag 5 oktober 2018

Kärlek

Min älskade Graciela finns alltid med mig i texter, målningar och vardag. Hon är närvarande i allt jag gör. En underbar kvinna, mångkunnig, intelligent, kärleksfull och vacker. Vi är snart inne på vårt tionde år tillsammans, många olycksaliga korpar kraxad, hon är tjugo år yngre, det kommer att gå åt helvete.
Det gick inte åt helvete, vi älskar varandra lika mycket om inte oändligt mycket mer idag. Vi har största respekt för varandra, lyssnar och är lyhörda för det största av allt, den underbara kärlek som existerar mellan oss.
Jag är snart sjuttiofem, ingen ålder, men känner en berusande glädje var gång jag ser eller tänker på min underbara fru.
Graciela är vacker, hon är den största av människor och kärlekar, jag njuter var dag och känner hur förunnad jag är. 
Jag älskar Graciela oändligt och vet att mina känslor är besvarade.
Älskar dig min underbara kvinna.

 C  Nils Mohlin 6 okt. - 18





1 kommentar:

  1. Kärleken har ingen ålder.Ungt,medelålders eller gammalt hjärta...alla känner kärlek...kärlek är helt enkelt kärlek...så enkelt är det.En vacker dag hittar kanske de olycksaliga korparna kärlek...då slutar deras kraxande...Grattis till er fina kärlek.

    SvaraRadera