Bloggportalen statistik

måndag 6 september 2021

Robotar och andra monster i Kivik

 En robot har flyttat in till oss. 

Ja ni läste helt rätt.

Jag har varit mycket skeptisk till detta påfund. Tänk om den går bärsärkagång eller rent av rymmer.

Den presenterar sig som Roborock S7 och ser ut som en jädrans science fictionpryl från världarnas krig.

Den skall fara runt på våra golv, likt en stridsvagn och lär forcera allt i dess väg 

Men fan den kan väl inte förfölja mig ut i trädgården? Då skall jag lura in den i de värsta snår som finns.

Graciela skall styra den via en app. i sin telefon. Tisdagar och fredagar skall den tjänstgöra. 

Jag kan väl alltid ändra lite i min agenda. Det skulle vara fan att bli överfallen av detta monster.

 

Ó  Nils Mohlin 2021-09-06







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar