Bloggportalen statistik

söndag 22 september 2019

I väntan på "När Djävulen kom till Österlen"

Det är söndag och en underbart solig höstdag. Graciela arbetar i trädgården och jag sitter med mitt kraschade knä uppallat medan jag skriver på min sjätte bok, fjärde deckare eller thriller, vilket man nu föredrar. Assistenten Don Felipe är mycket engagerad i såväl Gracielas som mina sysslor och följer noga vad vi företar oss.
Det börjar närma sig utgivningen av ”När Djävulen kom till Österlen”. Det är alltid en lika spännande och rolig process fram tills man håller ett färdigtryckt exemplar i sin hand. 
Boken kommer att vara tillgänglig slutet oktober, början november hos alla internetbokhandlare som Alibris, Bokus, Cdon osv. Den kan beställas på alla bibliotek och hos alla bokhandlare. Priset vet jag inte än, men jag är själv av den uppfattningen att en bok inte får vara för dyr, så jag skulle tippa strax över hundralappen.
Naturligtvis kommer ni också kunna beställa signerade exemplar av mig och då tillkommer en portokostnad, men jag återkommer till det.
Vi planerar även en bokrelease då det naturligtvis också går bra att handla signerade exemplar, att läsa själv eller som julklapp.
Jag önskar er alla en riktigt skön söndag och nu återgår jag till mina mord.

Ó  Nils Mohlin 19-09-22








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar