Bloggportalen statistik

onsdag 16 oktober 2019

Signerade ex av När Djävulen kom till Österlen





Eftersom jag inte är så rörlig beroende på att min knäprotes jäklas och jag väntar på höftoperation. Skriver jag på min sjätte bok och fjärde thriller med kryckorna på armlängds avstånd från mig. 



Ett härligt avbrott i det hela är att signera min nyutkomna bok, som fått ett fantastiskt mottagande och går åt som smör i solsken.

Till er som tidigare hört av er och andra som önskar ett signerat exemplar så skicka ett PM eller ett mail till nils.mohlin@gmail.com med er adress. Boken har ni inom ett par dagar och den kostar 120 kronor + porto 60 kronor alltså 180 kronor inom landet. 
Boken finns också tillgänglig hos alla internetbokhandlare Vulkan, Bokus, Adlibris osv. Den kan även beställas hos alla bokhandlare och bibliotek.

Nils Mohlin 19-10-16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar