Bloggportalen statistik

fredag 25 oktober 2019

JAG ÄR EFTERLYST!





Fick brev från danska polisen häromdagen. Brevet kom fram mer än ett år efter att brottet begåtts.
Inte så allvarligt, en fort körning. På en 90 sträcka har jag kört i 113 km/tim. 1500 danska kronor kosta det. Inte så allvarligt, bara betala och se glad ut. Till mitt försvar vill jag anföra att när jag kört genom Spanien, Frankrike och Tyskland har jag de högre hastigheterna i blodet, där vi som regel ligger på 140  km/tim.
Det häftiga är bilden. Jag ser ut som en mafioso och skulle med den bilden vara väl kvalificerade i TV programmet efterlyst. Men inte ens där kom jag med.

När ni nu sett det förnämliga kortet av mig så rekommenderar jag er att läsa 

NÄR DJÄVULEN KOM TILL ÖSTERLEN

Ó  Nils Mohlin 19-10-25


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar