Bloggportalen statistik

torsdag 4 april 2024

Om "Blodsdåd i Simrishamn"


Lördagen den 30 mars träffades vi i Simrishamns Bokhandel för en pratstund och boksignering.

Det kommer säkert fler tillfällen.

Det är alltid lika trevligt att få träffa sina läsare.


Simrishamns Bokhandel






Läsare om "Blodsdåd i Simrishamn"



"Nu har jag läst din nya bok och den var superbra och spännande från början till slutet! Mitt i allt blod och spänning fick du in en fin gullig parantes med din lilla familj. Verkligen superbra bok och ser framemot din nästa."



"Morrn, ska bli spännande att läsa! Du skriver verkligen hårresande bra!"



"Nu har jag läst från pärm till pärm - Så bra! Tack för spännande läsning, Stor fjäder i hatten Nils från mig."



"Våren har tagit en tråkig vändning. Men då har jag haft tid att läsa "Blodsdåd i Simrishamn". Det var svårt att lägga ifrån sig boken. 



En trevlig artikel 24-04-04






 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar