Bloggportalen statistik

måndag 11 april 2022

UTOM RIMLIGT TVIVEL på ÖSTERLEN



Ny deckare lagom till vår och försommar.

 

”UTOM RIMLIGT TVIVEL på ÖSTERLEN”

 

En jätte, en galen seriemördare, en tokig pastor och en rysk oligark har framträdande roller i berättelsen om ondska. 

I periferin skymtar Vladimir Putin, som får anses vara väl kvalificerad för att hamna på de dåliga pojkarnas sida i en deckarroman. Kan tyckas vara en lite udda och smått förvirrad kombination på det fridfulla Österlen, där handlingen till största delen utspelar sig.

Jag hämtar ofta inspirationen till mitt skrivande i vad som händer i världen.

Jag lånar lite personlighetsdrag här och där, från ett antal vedervärdiga människor i vår tid, tillsätter en snäll jätte och kryddar med lite av vad jag lärt mig under livet. 

 

Boken lär komma ut till försommaren och den kommer då direkt att vara tillgänglig hos Adlibris, Bokus och alla andra nätbokhandlare.

 

Signerade exemplar går att beställa av mig direkt.

 

Jag tror efter den information jag fått att bokens pris kommer att ligga på 140 kronor. Portoavgifter tillkommer

 

C.  Nils Mohlin. 2022-04-11

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar