Bloggportalen statistik

söndag 2 februari 2014

Obsesión


Obsesión min senaste roman är snart klar och jag räknar med realease kring den 20 mars. En spänningsroman som tar upp hedersrelaterat våld och våld i nära relationer. Boken har krävt mycket research, samtal och studier. Den har varit intressant att skriva, då mycket av det sharialagar styr inte på långa vägar kommer oss till kännedom. En främmad och bitvis skrämmande värld öppnades, en värld där kvinnan och homosexuella inte har några värden. Under över ett års tid har jag studerat mängder av fall och till sist växte Obsesión fram, en fiktiv berättelse, som skulle kunna vara helt möjlig.

För er som önskar signerade exemplar ber jag skicka en intresseanmälan till nils.mohling@mail.com . Utskicken beräknas kunna på börjas kring den 20 mars. Boken pris vet jag ännu inte men gissar kring 200 kronor plus frakt. Sedan kommer boken naturligtvis att vara tillgänglig hos alla nätbokhandlare och Akademibokhandeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar