Bloggportalen statistik

tisdag 12 november 2013

Bråda tider


Bråda tider jobbar med min tredje bok, som släpps i början av mars. Efter det väntar färdigställandet av en kåserisamling som kommer ut under sensommaren. Sedan icke att förglömma Whildeanska årstiderna som kom ut med Whildeanska hösten i augusti där jag deltar med tre kåserier. Nästa är Whildeanska våren, som jag även fått äran att göra omslagsillustrationen till (min målning ”Phantom of the Opera”) i boken deltar jag med en novell. Sedan kommer ytterligare två i denna svit Whildeanska vintern och sommaren. I allt detta skall jag se om jag kan måla hop till en utställning.

Projektet där efter blir troligen det mest spännande när min älskade fru Graciela och jag skall författa en bok gemensamt.

Om ni inte redan har gjort det så gå för sjutton in och gilla våra facebooksidor ”FURIA” och WHILDEANSKA hösten – en antologi, 63 röster.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar