Bloggportalen statistik

söndag 2 april 2023

Boksignering pågår

 



Boksignering pågår

 

”Mångalen på Österlen” har mottagits med stort intresse och boksignering pågår för fullt.


Påskafton den 8 april signerar jag böcker i Simrishamns bokhandel mellan klockan 10 och 13


Lördagen den 15:de april kommer jag, som traditionen bjuder, att signera böcker på ICA Kivik.


”Mångalen på Österlen” Kan ni beställa av mig via Messenger eller mejl till nils.mohling@mail.com

Den kostar 190 kronor + 60 kronor i porto




Har ett fåtal exemplar av ”Mordisk kvintett på Österlen” och ”Utom rimligt tvivel på Österlen”, som jag rear för 100 kronor styck + porto 60 kronor.

 

 





 

Jag har skrivit avtal med Saga Egmont (Nordens ledande digitala förlag).

De skall ge ut fem av mina tidigare titlar, som e-bok och talbok med uppdaterade omslag och baksidestexter.

Med tiden hoppas vi på den europeiska marknaden, där bland annat Tyskland är storkonsumenter av svensk kriminallitteratur.

 

”Furia”



 

”Obsesión”



 

”När djävulen kom till Österlen”



 

”Mordisk kvintett på Österlen”



 

”Utom rimligt tvivel på Österlen”



 

C  Nils Mohlin 2023-04-02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar